Vores Værdier
Baseret på vores erfaringer med design, implementering, løbende drift og styring af skalerbarhed på Azure cloud infrastrukturprojekter, kombineret med vores generelle forståelse for klassisk on-premis IT-infrastruktur, herunder integrationer og migreringer, leverer vi rådgivning omkring DevOps.
Mennesket kommer først
Baseret på vores erfaringer med design, implementering, løbende drift og styring af skalerbarhed på Azure cloud infrastrukturprojekter, kombineret med vores generelle forståelse for klassisk on-premis IT-infrastruktur, herunder integrationer og migreringer, leverer vi rådgivning omkring DevOps.
Vores DevOps rådgivning omfatter ekspertise med Build & Release Management samt rådgivning om DevOps organisering og setup. Grundlæggende er formålet at gøre IT-organisationen mere sammenhængende, effektiv og sikker. Vi opnår dette ved at sætte udviklere, testere og driftsfolk sammen, og give dem fælles ansvar for, at software udvikles, kan afvikles og er til at holde i drift. Dette giver organisationen en højere grad af automatisering af de involverede processer.

Høj faglighed
Vi vil tiltrække de dygtigste mennesker i branchen. Vi prioriterer at udvikle os selv og hinanden – både ved at sætte tid af til vidensdeling i hverdagen og ved at arbejde sammen på spændende fælles projekter. Det betyder, at vi altid arbejder i teams, hvor vi kan kombinere vores tunge tekniske og forretningsmæssige kompetencer til gavn for både vores kunder og os selv.
Den høje faglighed er vores kompas. Det, vi siger til kunder og kolleger, skal altid kunne holde vand. Derfor er vi heller ikke bange for at sige nej tak til en opgave, hvis opgaven ligger uden for vores kernekompetencer.
Optismisme og tillid
Vi vil tiltrække de dygtigste mennesker i branchen. Vi prioriterer at udvikle os selv og hinanden – både ved at sætte tid af til vidensdeling i hverdagen og ved at arbejde sammen på spændende fælles projekter. Det betyder, at vi altid arbejder i teams, hvor vi kan kombinere vores tunge tekniske og forretningsmæssige kompetencer til gavn for både vores kunder og os selv.
Den høje faglighed er vores kompas. Det, vi siger til kunder og kolleger, skal altid kunne holde vand. Derfor er vi heller ikke bange for at sige nej tak til en opgave, hvis opgaven ligger uden for vores kernekompetencer.
