IT Sikkerhed

KLIENT SIKKERHED OG SIKRING MOD CYBERANGREB ​

De fleste virksomheder har fokus på at sikre virksomhedens overordnede netværk. Det medfører desværre alt for ofte, at cyberangreb bliver rettet direkte mod brugerne. Nye og opdaterede IT-systemer indeholder mange forskellige sikkerhedsforanstaltninger, men hvilke af dem har du i virkeligheden brug for? Hvordan vælger du de relevante løsninger for brugerne, og hvad vil de øgede sikkerhedsforanstaltninger betyde, i deres daglige arbejde og for forretning generelt?

Trusselsniveauet for både virksomheder og ansatte ændrer sig hele tiden. Vores hovedfokus er derfor at sikre en klientplatform, der både er sikker for virksomheden og fleksibel at arbejde med for brugeren. Altså en løsning baseret på en afvejning mellem det faktiske sikkerhedsniveau, prisen og brugeroplevelsen.

SikkerhedsWOrkshop

WINDOWS 10 DEPLOYMENT WORKSHOP

Windows 10 will likely be the last traditional OS deployment for most companies. Getting the basics right will secure a smooth transition to Windows 10 and ensure a solid base for the future channel upgrades.

Læs mere »
  • Vi tilbyder, at være jeres sparringspartner når sikkerhedsløsningerne skal prioriteres, vælges og implementeres. 
  • Læs mere om vores Sikkerhedsworkshop og find ud af hvordan vi kan hjælpe jer gennem jeres sikkerhedsrejse.

Hvordan vi kan hjælpe

Baseret på vores erfaring, har vi altid en klart defineret holdning til hvilke sikkerhedsforanstaltninger, der både er klar til at blive implementeret og relevante for en travl virksomhed eller organisation.

MINDCORE ER SPECIALISTER INDENFOR:

  • Klientsikkerhed

  • Serversikkerhed

  • Mobile Device Management

Mindcore_it_sikkerhed

Hvad vi leverer

  • Sikkerhedsevaluering og strategi

  • Secure Client image – UEFI Secure Boot, BitLocker,  BitLocker to-go, AppLocker, Credential Guard,  Local Firewall, Antivirus, Virtualization-based Security etc.

  • LAPS – Local Administrator Password Service

  • Windows Hello

  • MFA – Multifactor Authentication og conditional access

  • Azure AD self-service password reset

  • Azure AD Identity Protection

  • Azure Information Protection

  • Privileged Identity Management

  • ATP – Advanced Threat Protection

  • ATA – Advanced Threat Analytics

  • Client security tool monitoring

  • Client/Server OS Patch monitoring

  • Client/Server third party patch monitoring

  • Office 365 Channel and updates monitoring

  • Log Analytics workspaces (OMS)

  • PKI Infrastruktur

  • GPO og Intune politikker

  • HW Monitoring – BIOS level, BIOS Settings, TPM, BIOS og AMT chips firmware sikkerheds status, Driver styring

WHEN DID WE STOP TALKING?

If you have a problem to solve or a task to handle, you should simply go to peoples desk rather than calling them on the phone – and you should call them on the phone (or later Skype) rather than sending them an e-mail.