IT Sikkerhed

KLIENT SIKKERHED OG SIKRING MOD CYBERANGREB

De fleste virksomheder har fokus på at sikre virksomhedens overordnede netværk. Det medfører desværre alt for ofte, at cyberangreb bliver rettet direkte mod brugerne. Nye og opdaterede IT-systemer indeholder mange forskellige sikkerhedsforanstaltninger, men hvilke af dem har du i virkeligheden brug for? Hvordan vælger du de relevante løsninger for brugerne og hvad vil de øgede sikkerhedsforanstaltninger betyde i deres daglige arbejde og for forretning generelt?

Trusselsniveauet for både virksomheder og ansatte ændrer sig hele tiden. Vores hovedfokus er derfor at sikre en klientplatform, der både er sikker for virksomheden og fleksibel at arbejde med for brugeren. Altså en løsning baseret på en afvejning mellem det faktiske sikkerhedsniveau, prisen og brugeroplevelsen.

MÅLRETTET OPSTARTSFORLØB

Hvordan vi kan hjælpe

Baseret på vores erfaring, har vi altid en klart defineret holdning til hvilke sikkerhedsforanstaltninger, der både er klar til at blive implementeret og relevante for en travl virksomhed eller organisation.

MINDCORE ER SPECIALISTER INDENFOR:

  • Klientsikkerhed

  • Serversikkerhed

  • Mobile Device Management

Hvad vi leverer

  • Sikkerhedsevaluering og strategi

  • Secure Client image – UEFI Secure Boot, BitLocker,  BitLocker to-go, AppLocker, Credential Guard,  Local Firewall, Antivirus, Virtualization-based Security etc.

  • LAPS – Local Administrator Password Service

  • Windows Hello

  • MFA – Multifactor Authentication og conditional access

  • Azure AD self-service password reset

  • Azure AD Identity Protection

  • Azure Information Protection

  • Privileged Identity Management

  • ATP – Advanced Threat Protection

  • ATA – Advanced Threat Analytics

  • Client security tool monitoring

  • Client/Server OS Patch monitoring

  • Client/Server third party patch monitoring

  • Office 365 Channel and updates monitoring

  • Log Analytics workspaces (OMS)

  • PKI Infrastruktur

  • GPO og Intune politikker

  • HW Monitoring – BIOS level, BIOS Settings, TPM, BIOS og AMT chips firmware sikkerheds status, Driver styring

WHEN DID WE STOP TALKING?

If you have a problem to solve or a task to handle, you should simply go to peoples desk rather than calling them on the phone – and you should call them on the phone (or later Skype) rather than sending them an e-mail.

ARE YOU LETTING YOUR IT SECURITY WALK OUT THE DOOR?

In many companies it is common practice to hand out a company laptop to employees, and most places the employee may bring that laptop home – sometimes it is even a requirement. But are these laptops secure, or are companies sending their IT security out the door with their employees?

Luk menu